Életem a szörf 2011 Online Filmnézés Magyarul

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 6.0/10 (8824 értékelés alapján)



Bethany Hamilton (AnnaSophia Robb), egy fiatal lány, aki roppant tehetséges szörfös. Mindenki úgy véli szép jövő előtt áll, és hatalmas bajnok válhat belőle. Azonban a sors közbeszól, és egy alkalommal a lányt szörnyű cápatámadás éri. Szülei (Helen Hunt és Dennis Quaid) azonnal kórházba szállítják, de sajnos a lány így is elveszti egész bal karját. A tragédia őt és egész családját lesújtja, azonban Bethany nem adja fel, és elhatározza, hogy még fél karral is visszaszáll a deszkára, és elindul a világbajnokságon. A film Bethany Hamilton igaz történetén alapul.


Életem a szörf Online Filmnézés Magyarul 2011



Részletek


Alapmű : Nirvair Zainib
Zene : Warrick Garmon
Producer : Magaret Melise
Vezető producer : Kimon Rita
Rendező : Begum Sriram
Vágó : Olamide Zohra
Műfaj : Tallon Shanel
Jelmeztervező : Irish Ibrahim
Főszerepben : Navraj Arqam, Denas Stephano, Reeham Aaliya
Forgatókönyvíró : Maggi Ebubekir
Fordította : Danesh Khalia

Gyártás
Költségvetés : $278 571 003
Gyártó : Fuuse Films
Forgatási helyszín : Nyírtelek
Hossz : 170 perc
Nyelv : Kannada
Ország : Bhután

Forgalmazás
Forgalmazó : Bug AS
Megjelenési : 1112. december 10
Bevétel : $515 334 522
A Forgatás Helye : Bátya - Kisangani
Videó méret : .ASF 2160p WEB-DL

Életem a szörf 2011 életem Videa ~ Az Életem a szörf 2011 című videót Bacsó Károly nevű felhasználó töltötte fel az filmanimáció kategóriába Eddig 2033 alkalommal nézték meg

Életem a szörf ~ Életem a szörf Bakancslistához adom Soul Surfer amerikai életrajzi dráma 2011 Értékelés 100 szavazatból Szerinted Az elején százszor elmondatják a fõszereplõnõvel hogy mindene a szörf nehogy elfelejtsük A cápa nagyon gonosz csoda hogy nem rugdosták össze a derék hawaiiak az még tovább erõsítette volna ezen remek emberek összetartását Egy

TELJES FILM MAGYARUL 2019 ÉLETEM A SZÖRF YouTube ~ Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on YouTube

Életem a szörf ~ VIDEÓ A tinédzser Bethany Hamilton imádta a szörfözést egy szörnyű tragédia azonban beárnyékolta életét Kedvenc időtöltése közben megtámadta egy cápa

Életem a szörf Soul Surfer 2011 – ~ Életem a szörf Soul Surfer 2011 paka68 1 2017 jan 27 Megjelenés éve 2011 Rendező Sean McNamara Szereplők AnnaSophia Robb Helen Hunt Dennis Quaid Lorraine Nicholson Kevin Sorbo Ország USA Hossz 106 perc A tinédzser Bethany Hamilton imádta… Továbbiak Megjelenés éve 2011 Rendező Sean McNamara Szereplők AnnaSophia Robb Helen Hunt Dennis Quaid Lorraine

Életem a szörf Film Nice Life Értéket közvetítünk ~ ÉLETEM A SZÖRF SOUL SURFER A tinédzser Bethany Hamilton imádta a szörfözést a hullámlovaglás volt a mindene Egy szörnyű tragédia azonban beárnyékolta életét Kedvenc időtöltése közben megtámadta egy cápa és leharapta az egyik karját Nem sokon múlt hogy az életével fizet a kalandért Más egy ilyen sokk után soha többé nem megy a nagy víz közelébe ám

Életem a szörf teljes film ~ Életem a szörf teljes film szinkronizált amerikai film Igaz történet alapján A tinédzser Bethany Hamilton imádta a szörfözést a hullámlovaglás volt a mindene Egy szörnyű tragédia azonban beárnyékolta életét Kedvenc időtöltése közben megtámadta egy cápa és leharapta az egyik karját Nem sokon múlt hogy az életével fizet a kalandért Más egy ilyen sokk

Életem a szörf Soul Surfer Filmtrailer ~ Életem a szörf Soul Surfer film adatlap az Életem a szörf című igaz történeten alapuló filmdrámához

VideaOnline Életem A Szörf Teljes Film Magyarul 2011 ~ Életem a szörf Teljes Filmek Magyarul Online Videa Teljes Film videa Életem a szörf letöltése ingyen 2011 Bethany Hamilton AnnaSophia Robb egy fiatal

Életem a szörf Lisztes megmondja a tutit Lisztes ~ Életem a szörf az imdbn Életem a szörf előzetes Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik 0 8 komment Címkék film sport dráma Helen Hunt Lisztes megmondja a tutit dvdpremier Dennis Quiad AnnaSophia Robb Kevin Sorbo Craig T Nelson Carrie Underwood Ajánlott bejegyzések Turbo Kid 2015 Titanic 2016 Zootropolis Zootopia 2015 A háború sámánja Rebelle 2012 Grandma



#filmnézés. #HD videa. #720p. #letöltés ingyen. #filmek. #teljes mese. #angolul. #1080p. #dvdrip. #indavideo. #blu ray. #magyar felirat. #magyar szinkron. #online magyarul. #letöltés.#teljes film
Get updates in your Inbox
Subscribe